مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-25اقتصادي

میزگرد روز مهندس| از مشکلات اجرای تخلفات ساختمانی تا مشکل درآمد شهرداری در ایلام


امروز جمعی از کارشناسان به مناسب روز مهندس در خصوص مشکلات اجرای تخلفات ساختمانی تا مشکل درآمد شهرداری میزگردی در خبرگزاری فارس برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز جمعی از کارشناسان استان ایلام، به مناسبت روز مهندس در میزگرد خبرگزاری فارس با عنوان بررسی تخلفات ساختمانی برگزار شد، شرکت کردند.

شهرداری ایلام منابع پایدار درآمدی خاصی ندارد فرشاد دوستی مدیرکل سابق اداره مسکن و شهرسازی استان ایلام گفت: زمانی تصمیم گرفته شد که شهرداری های کل کشور از دولت جدا شوند و شهرداری درآمد و هزینه های خود را بایستی تامین کند و دولت تنها کمک های محدودی را برای تامین این هزینه ها داشته باشد؛ شهرداری ایلام با توجه به اینکه آنچنان صنعت و تولیدات ندارد پس منابع پایدار درآمدی خاصی نیز نخواهد داشت و از این طریق نمی تواند درآمدی را کسب کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی، کمیسیون ماده 100 است اما از قانون ماده 100 برداشت‍ های مختلفی صورت می گیرد، افزود: شهرداری ایلام 120 تا 130 حکم قلع و قمع دارد که اجرا نشده زیرا می گویند ضابط قضایی نداریم و به نوعی از سیستم قضایی کمک می خواهند.

مدیرکل سابق اداره مسکن و شهرسازی استان ایلام گفت: در کنار کمیسیون ماده 100 کمیسیون ماده 5 وجود دارد؛ طرح های تفصیلی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد روز مهندس| از مشکلات اجرای تخلفات ساختمانی تا مشکل درآمد شهرداری در ایلام

میزگرد روز مهندس| از مشکلات اجرای تخلفات ساختمانی تا مشکل درآمد شهرداری در ایلام